joi, 18 august 2016

waxen marriage

senzația de a te întreba cine este necunoscutul din patul tău
într-o dimineață în care ai fi preferat un dildo
cafeaua te așteaptă, scumpo
și eu aștept: să pleci. oricum, nu știi că îmi beau cafeaua cu lămâie;
te face mai prietenos, aproape simpatic

nu-l întreb nimic
îi spun doar te iubesc așa cum și tu viceversa
și îl las să aleagă patul sau ușa așa crede el, naiv
începe ploaia vrea să rămână
am o pălărie în plus lui mihai i se potrivea, cred că aveți aceeași mărime
și spun un nume la întâmplare
chiar îl cheamă «întâmplare»
și numai hazardul mi-l poate face să tacă
și să plece
și să nu-mi ceară numărul de telefon
și să nu-mi ceară cărți din bibliotecă[oricum, kamasutra n-am
ne bem cafeaua într-un final
aleg o carte și resemnată
« du-te și cumpără și tu niște miere pentru cafea
ne așteaptă multe nopți de ceară de acum înainte»
când se întoarce
facem dragoste în timp ce domnișoarele de onoare aprind lumânările

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu