joi, 18 august 2016

fără apelative şi rămânem prieteni

atât timp cât nu-mi rosteşti numele
orice tăcere aruncată cu praştia este aşteptată precum un cadou dadaist
pentru copilul din orfelinatul de artă contemporană

atât timp cât nu-mi rosteşti numele
orice tranzacţie de fluide este aşteptată precum o felie de lămâie
într-o cafea de dulcegării naive care flirtează agresiv pentru bonul fiscal

atât timp cât nu-mi rosteşti numele
orice propunere către canapeaua oficială a funeraliilor este aşteptată
precum sărutul dintre apa de canal şi filosoful urban al mahalalei recent deratizate

simona, mi-a părut bine să te cunosc

de la fonemele aleatorii ale identităţii mele?
simona nu mai aşteaptă
să tacă
să se îngălbenească
şi nici să spună m-d-a în faţa fotografului care a adormit
exact când simona s-a descălţat de pantofii albi
şi a mers încet către
altă căsătorie

nenumito, te numeşti cumva simona?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu