joi, 18 august 2016

toţi trei şi ploaia

urmăream buletinul de ştiri în miez de noapte
la fel de curioasă ca hamsterul care îmi roade colecţia [libertatea-monden] hard cover
[ ]
l-am ales pe foileton [rozătoarea care îmi face recomandări de lectură]
numai atunci când nu mă uit la alt foileton [şi pe televizor îl cheamă la fel]
pentru că avea urme de silicon şi botox pe incisivi
[iată un cititor tragic sensibil la spiritul timpului] mi-am spus
[ ]
de ceva vreme de când foileton şi foileton îmi sunt semizei
mă tot întreb de ce ploua în grecia/turcia/franţa/belgia
[poate pentru ca tancurile şi mitralierele să fie curate când vor deveni
ofrande pentru o cultură de grâu generoasă la anul]
[ ]
mi-am numit şi viaţa tot foileton
acum suntem o sfântă treime
monoteismul ni se pare un puci
dar ne rugăm pentru ploaie în continuare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu